Måndag kväll



Just nu sitter jag här och äter Marabou digistive efter en lång dag i Lidköping. Vid halv 10 imorse tog jag och några till i klassen nämligen bussen till Lidköping för att möta upp resten av klassen och ha en mysig dag hemma hos en lärare. Vi såg på film, grillade och åt paj som efterrätt. Istället för att dra hem rätt så tidigt så stannade jag, Victoria och Ronja kvar i Lidköping då vi skulle göra annat där lite senare, jag bla skulle köra på lite terorikurs. Nu däremot så är det slutätet på chokladen och jag ska göra mig redo för sängdags och sedan krypa ner hos min fina katt som så fint ligger och väntar på mig i sängen. Det tråkiga med honom är att han måste väcka mig mitt inatten för att han blir nödig eller hungrig och vill ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0