Friterad kyckling





Helgen som var innan denna så var min Simon här och vi gjorde friterad kyckling tsm med mamma och jag måste säga att dessa blev otroligt goda och det är absolut något vi kommer göra om här hemma.

Har nog glömt att säga ( eller har ju faktiskt inte uppdaterat på ett tag ) att jag har sportlov, måste säga att det är otroligt skönt. Det enda negativa är väl att jag måste ta mig till tandläkare imorgon och att vi har prov dagen efter att vi börjar som betyder att jag måste träna på lovet vilket kanske inte är så kul. Sen är det väl också stort minus att lovet endast är en vecka.

Nu är det ghost whisperer och ett glas cola, möjligtvis popcorn också. :)

Kommentarer
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hej på dig, det är klart att jag skulle kunna hjälpa dig men tyvärr så förstår jag inte riktigt vad du menar som är fel. Men man kan ju bara ladda upp bilder i hundra tal som du kanske har märkt och då är det så att du måste spara bilderna i något hundra tal och om du nu har content bredden på 860 så skulle jag ge dig ett råd om att spara dom i 800 och sedan ladda upp dom i 800 också så att du lägger upp bilderna i maximal bredd + att du då får ut så mycket som möjligt av dina bilder :)

Hoppas att du förstår hur jag menar och att du får någon ordning på det! Kram

2011-02-16 @ 15:26:57
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Nej men det är lugnt, ibland är det svårt att förklara och komma fram till vad man egentligen menar men ja - gör det! Så kan du ju skriva hur de blev? :)

2011-02-16 @ 17:04:29
URL: http://felliciiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0