TÄVLING



Påtal om tänder så kör vi en tävling igen!

Reglerna är!

1.
Man ska "Gilla" deras facebook sida, www.facebook.com/easewhite,


2. Sedan gilla deras 6 produkter, alltså klicka på gilla knappen på varje produkts sida på www.easewhite.se
Här har ni direktlänkar
Produkt1
Produkt2
Produkt3
Produkt4
Produkt5
Produkt6

3. Sedan skriva en kommentar man tävlingsinlägget att man är med.  (namn, mailadress och ålder ska finnas med i kommentaren)

Tävling håller i sig i en vecka och avslutas då 20 januari. Ingen åldergräns så det är bara att köra på. Lycka till!



Avslutad!!!!

Jag har använt mig utav lottnings metoden, då jag skrivit upp namnet på lappar och låtit min mamma lotta upp en.

Vinnaren är sofia, grattis! Jag har kontaktat dig via mail :)

Tandblekning från EaseWhite kan du läsa mer om här
Hejsan, jag vill inte att detta ska värka som en spamkommentar men jag vill vara tipsa om att jag har en tävling på min blogg som man kan vinna tandblekning i, om det är något för dig så får du gärna vara med och tävla :)

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh, alltså gud. Blir helt pirrig av din beskrivning, jag längtar verkligen galet! Man blir på så himla bättre humör och mår mycket bättre på sommaren!

2011-01-13 @ 20:23:51
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: sofia

nu är jag meeed

2011-01-18 @ 22:26:37
URL: http://myownhurricane.blogg.se/
Postat av: linnea

screw you biaaatch;);)

2011-01-27 @ 22:08:50
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0