Det här med hund och bär



Efter att ha jobbat en hel vecka så har jag bara haft det skönt i helgen. Igår såg jag och min fina den nya Harry Potter filmen och jag ångrar mig inte alls, det var super!

Något som är väldigt skönt är att jag är ledig imorgon för att jag ska jobba på lördag + att jag bytte tider med Max på jobbet så jag får arbetstiderna 7-16 ons-fre istället, hur kanon är inte det?

Nu ska jag äta lite friterad kyckling och kanske något gott efter det.

Kom på ett till sak som var rätt bra. Trotsade myggorna förut och gick ut med hunden i skogen, till min förvåning så hade vi blåbär här i skogen. Det här med att hitta saker som man glömt att det fanns är fantastiskt, likadant är det att jag hittade massa smultron när jag och min fina va ute på en långpromenad med hunden här om veckan. Skulle tro att allt är Ackes förtjänst, det är hund som gäller om du ska hitta goa bär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0