Det tog stopp



Nu har jag beslutat mig hur jag ska bygga upp sista uppgiften i Foto A. Hur bra det blir återstår och se.

Vad jag också har bestämt är vad jag ska ha på mig på min kusins student på fredag, får hoppas att jag inte ångrar mig i sista sekunden bara. Jag har ju en tendens och göra det när det handlar om kläder, som idag så hade jag valt ett par skor, de var på och jag var påväg ut genom dörren, men där tog det stopp och jag bytte till ett par andra.

Nu ska jag ta mig till sängen och hoppas på att jag somnar, hade nämligen svårt för det igår. Hur trött jag än var så kunde jag inte somna utan jag bara vred och vände. Får hoppas på att John Blund är på min sida ikväll och strör stoff över mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0