jordgubbar och grillning



Först och främst vill jag börja med att säga att jag använder inte tröjan för att visa att jag är moderat, utan jag har den som en skön tröja här hemma då vi fick den gratis i skolan och jag tänkte "vad tusan, en till skön sovtröja? Varför inte." Bra då har jag sagt det.

Helgen har vart otroligt varm och skön och jag har stormtrivts i värmen, eller iaf för det mesta.
Lovet har spenderats hemma i värmen med min Simon och i Göteborg hos min fina vän Ylva och det har vart urhärligt. Det har vart glassar i händerna, grillning, jordgubbar med grädde och mjölk, bikini och barbent. Man har också bränt sig lite här och där i solen. Men vad gör det, sommaren är påväg och idag har det visat på 28 grader i skuggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0