En liten ta hand om oss dag.



I tisdags så hade jag och mamma en liten "ta hand om oss dag". Vi körde med färgning av ögonfransar, ansiktspeeling, ansiktsmask och en underbar kräm i ansiktet som man blev hur mjuk som helst utav. Samtidigt som detta så drack vi (jag) en underbart god smoothie.
Igår fortsatte vi dagen lite med att jag färgade hennes hår. La i färg i utväxten och lite senare i resten utav håret för att "fylla i" färgen lite som hon redan hade. Det blev bra det med.

Nu däremot håller jag på att skriva på en analys som ska vara färdig imorgon och jag kan inte direkt säga att det är kul. Men jag har bara en sammanfattning av allt kvar så förhoppningsvis så blir jag färdig snart :D

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Varför kan vi inte ha en sån dag alla tre? Jag vill ju oxå va me:(

2011-03-17 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0