Sjukling lagom till helg.



Just nu känner jag mig som han i Otrivin comp reklamen, som har näsdukar precis överallt. Eller jag hade nog varit honom om jag inte hade slängt allt papper efter mig. Halsen är också förjävlig och jag är väl även påväg att få feber. Så denna helgen blir det nog att stanna inne i värmen så jag blir frisk. Eller ska nog köpa lite otrivin comp imorgon, och en burk med karameller. Läste att det är bra för torr/ont i halsen då det fuktar. Hade några hemma förut som jag checka läget med, och det är då konstigt. De hjälpte fasiken bättre än halstabletter, de verkar bara göra det värre.. Så det är ju fanimig kalas eftersom de är mycket godare också. Nu ska jag dricka lite te med endast honung och kura ner mig i sängen igen.

Kommentarer
Postat av: JENNY

Det var rejält svullet igår kväll men idag ser det mycke bättre ut :) kram!

2012-03-03 @ 10:34:50
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: Syster

Krya på dig kramar från oss!!<3

2012-03-04 @ 09:46:06
Postat av: Madde

Följa varandra genom bloglovin sötnos?:)

Börja följ mig är du söt så säger du vilket nr du blev så börjar ja följa dig med, puss <3

2012-03-05 @ 17:19:02
URL: http://lipstokiss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0