en kopp te

 
Sitter med en kopp te här framför datorn och läser olika bloggar samtidigt som regnet bara dryper ner utomhus. Nu är jag glad att jag får sitta inne, men sen ska jag iväg in till stan för möte med jobbcoach. Men som tur var är det inte än på ett tag, innan det behöver jag fixa till mig någorlunda så jag inte ser ut som ett spöke.
 
Jag har det lite jobbigt också, jag har noll inspiration om vad jag ska blogga om just nu. Eller jag har väl inte det egentligen men det blir aldrig av att jag bloggar om det jag tänkt och det måste ju bli ändring på detta. Jag vill absolut inte sluta blogga, men jag vill inte skriva sånnahär onödiga inlägg som ingen egentligen tycker är kul att läsa, så i framtiden ska jag försöka blogga om allt som dyker upp i min huvud, som har rubriken "blogga om detta."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0