Cupcake



Idag gjorde jag cupcake för första gången i mitt liv. Dom blev vita och tråkiga (då vi inte hade någon karamellfärg) och de var svåra att göra. Själva muffinsen blev färdiga väldigt fort, men glasyren var inte den lättaste. Gjorde först fel så fick börja om, sen fick jag vispa i minst en halvtimme på den andra för att de skulle bli någorlunda hårt för att kunna lägga på muffinsen haha. Nu är dom iaf färdiga efter 2 timmar i köket och jag ska alldeles strax gå ut för att smaka på dom.

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Mummmms!=)Kom över med några till oss då=D

2011-02-24 @ 09:37:32
Postat av: Maja

Ser sjuktligt gott ut!



& ja, jag fick betala. Eller ja - tur att man har en snäll mormor. Haha. 900 för själva skärmen, men 2500 kronor för monteringen utav den.. sick!

2011-02-24 @ 11:37:20
URL: http://stereosong.blogg.se/
Postat av: Edith

Ser mums ut iallafall! :D

2011-03-05 @ 00:24:39
URL: http://ihavefoundmine.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0