mirror



Tar mig en dusch.

Kommentarer
Postat av: Modemix

Åh okej, jag förstår! Och tack! :-D Ang. tandställningen, roligt att du frågar! Haft tandställningen på överkäken i över ett år nu, snart ett år och en månad. Den på underkäken har jag haft sedan december förra året, dvs snart ett år. Det går bra men samtidigt tror jag att det kommer krävas minst 6 månader till för att de ska bli PERFEKTA. Men det känns totally worth it, har jag stått ut i ett år står jag ut lite till! Inget datum är bestämt än dock, vet alltså inte när jag ska ta bort den än... Men ska till tandregleraren 1 dec igen och då får jag se vad de säger!!! :D Hur länge hade du din?

2011-11-17 @ 19:01:15
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0