sex and the city såklart



Trots att jag faktiskt sitter här ensam i mitt rum förutom min fina katt, så mår jag bra.
Trots att jag imorgon ska försöka tvinga mig upp tidigt, fara till vårdcentralen och förhoppningsvis få ge ett blodprov, så mår jag bra.
Jag mår sådär härligt bra. Att även om det inte är bra precis nu, så är mitt liv ändå helt underbart och jag känner att jag skulle kunna erövra världen med min lycka.

Fast jag ljög nog för er, jag har sällskap. Av 4 tjejer som bor i New York och är sådär himla härliga att man bara önskar att man var den femte tjejen.

Kommentarer
Postat av: bbellahh

Sv; Det är inte Ebba det där, menade att hon övat på just det där med burken som dom gör! Och att sjunga till :D



Åååh, har du köpt den nyligen ? Alla serierna ?! Fy så avis jag är, måste köpa den också när jag får någon bra lön!

2011-11-03 @ 19:29:51
URL: http://bbellahh.blogg.se/
Postat av: Ika

Håller med, man önskar att man var den femte tjejen när man kollar på dessa underbara avsnitt! Vore ju inte helt fel att prova på en vecka i New York med de tjejerna :]

2011-11-04 @ 08:19:06
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0