det där som kommer bli kanon



Har hunnit se två avsnitt av Gossip girl, ätit tacos sedan sist och ska snart göra mig en kopp te, dammsuga mitt rum och ta en snabb dusch.

Imorgon inleder jag min sista praktikvecka för att sedan gå tillbaka till skolan, dock inte så länge då det snart är jullov, som kommer bli kanon tror jag. Min kära bror kommer hem ifrån Irland, det ska ätas julskinka, träffa vänner och pojkvän, jobba och fira in ett nytt år. Jag bara väntar och på söndag är det ju redan första advent. Trots praktik så ska jag försöka hinna att göra lussekatter tills dess och det kanske till och med blir att göra det samma dag så är de verkligen färska. Men te stod på schemat, hejs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jullovet kommer bli grymt! Ska bli så mysigt att ses ju :D

2011-11-20 @ 22:55:41
URL: http://majaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0