Lite kärlek



En liten bild som pojkvän tagit.

I helgen har jag tekniskt sett bott i min mysiga jumpsuits samtidigt som jag vart med min fina pojkvän.
Fredagskvällen bestod av bakande av cupcakes och jag vet inte riktigt, frostingen är alldeles för söt för min smak tror jag.
Vi har även gått långpromenad med vovven och hunnit se några filmer. Jag har slått i mitt huvud i diverse saker hela tiden också känns det som. Nu ska jag sätta saxen i några klädesplagg som jag inte längre använder som de är, men gammalt ska bli nytt.

Kommentarer
Postat av: Ika

Fin bild!



Sv: Hihi ja det är kul. Det känns bra, spännande :] Men såklart så känns det ju lite nervöst.

2012-02-08 @ 12:16:58
URL: http://emelieeriika.blogg.se/
Postat av: Ika

Sv; Nej vi vet inte könet. Tänkte kolla upp det men dom säger inte här vi bor :/ så för att få veta måste vi åka typ 25 mil och betala 500kr så kändes inte värt. Men samtidigt är det spännande att vänta och se ^^



Vi har funderat på namn ^^

Flicknamn; Neah, Savannah

Pojknamn; Noah, Theo.



Men man får ju se vad det blir för namn :]

2012-02-10 @ 08:56:42
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0