Make me smile




Idag trotsade jag kylan och tog på mig skinnjackan och converse och förvånad blev jag. Det var inte så kallt som jag trodde, fast jag var ju inte heller ute så lång stund. Men nu när graderna gått upp till 0 gradigt så blir det nog att ta på sig en tunnare vinterjacka, blir för varmt med den tjocka jag har nu.

Just nu sitter jag här i min goa byxdress pyjamas och ser på top model 15, ska snart ta på mig nallepuh tofflorna och steka lite hamburagare att äta. Imorgon ska jag till tandläkaren, hoppas på att det går bra.

Kommentarer
Postat av: DAISY

Åh tack så mycket, blir hur glad som helst ska du veta! :D Jag längtar verkligen också till sommaren, man blir helt nostalgisk när man kollar på bilderna!

2011-01-11 @ 18:13:42
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: maja

guuuuuuuuuuuuuud vad söt du är!

2011-01-30 @ 15:56:46
URL: http://stereosong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0