April Maj Juni

APRIL

Jag gjorde tragus och så mycket mer än det hända tyvärr inte i bildform.

MAJ

Jag tog de första riktiga vårbilderna och de hände tyvärr inte så mycket mer denna månaden heller.

JUNI

Jag gjorde en fotovägg i form av ett hjärta av bara Londonbilder.

Den stora dagen var inne och jag gick upp väldigt tidigt för att sedan bege mig på champangefrukost med hela klassen hemma hos Lisa.

Jag sprang ut och var lycklig.

Världens finaste vän överraskade mig genom att komma en liten bit in på min studentmottagning. Då hade hon snackat ihop sig med min mamma för att jag inget skulle veta och åkte tåg ända ifrån Kalmar.

Hela studentveckan avslutades med bal efter mycket fester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0