Juli Augusti September

JULI
 
Jag var på vigsel tillsammans med mamma på fina paret Gunnarsson.

Jag levde husvagnsliv med Simon i 3 veckor och bloggan hade ett eko i sig med uppdatering.

AUGUSTI


Jag fick körkort och jag var så jäkla glad.

Hade 3 år med finaste pojkvännen.

Fick säsong 1-7 av Greys så mycket tid spenderades med läkarna.

Jag åkte till Stockholm med mamma och papap för att hälsa på min bror och hans flickvän. Vi besökte då också grönalund.

Min syster fyllde år.

SEPTEMBER

Kände att när första höstmånaden anlänge så var det dags att dricka chailatte.


Tog med min mamma på överraskning som jag och min syster bestämt. Hon fick ha ögonbindel till min syster. När vi väl var framme så fixade vi till henne och skrämde upp henne. Men det visade ju sig bara vara en fotografering vi fixat.
Myste med så söta kattungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0