ny blogg

Tjena folket, nytt år ny blogg. Japp så är det, nästa inlägg ni kommer få läsa utav kommer hamna på min nya blogg eerikas. Jag kände att jag behöver börja om på nytt och få en riktigt freeesch start när det gäller bloggande. Tänkte först radera alla inlägg jag hade här, men jag vill ju faktiskt kunna kolla tillbaka.
 
Till er som följer mig genom bloglovin så kommer min blogg automatiskt flyttas över inom kort, så ni behöver inte göra så mycket alls, förutom att ni får klicka er in här manuellt tills dess. Det gäller även er som inte följer min blogg att göra det, annars är det ju faktsikt ett tips att lägga till min nya blogg på bloglovin så blir det lättare för er att hålla koll på när jag uppdaterar, för det ska jag bli bättre på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0