Oktober November December

OKTOBER

Tog årets första höstbilder.


Var pysslig denna månaden och gjorde en drömfångare som jag faktiskt blev väldigt nöjd med.


Drömfångaren räckte inte för mina uttråkade fingrar så jag pimpade mina hörlurar som det så fint kallas.

NOVEMBER


Jag visade upp min nya telefon för er som jag fick i slutet av oktober.


Fikade pepparkakor och glögg med systerson och syster.
Bakade lussekatter och lussebullar.

DECEMBER

Årets första snö som faktiskt låg kvar på marken kom och det var inte lite heller.

Jag, mamma och pappa var på 9års kalas hos systersonen som blivit så stor.

Skulle fota lite kläder att sälja utomhus och självklart ville Acke följa med ut för han var så nyfiken på vad jag gjorde, passade då på att fota han också.

Julpyntade i mitt rum.

Jag firade jul och åt gott julbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0