längtar lite granna till att mysa på hösten



Vet inte om jag sagt det förut, men jag längtar ju faktiskt lite granna till då man kan gå runt i stickade tröjor (och ändå frysa) och trä på sig en stor halsduk, dricka lite te/varm oboy och bara mysa. Hösten/vinter är faktiskt rätt underbar, bara det att man inte står ut med regn och kyla allt för länge. Och påtal om höst så är höstmodet ännu mer underbart!

Sen lite påtal om längtar, skola imorgon och det är inget jag direkt längtar till men samtidigt så ska det bli kul att träffa alla i klassen. Och jag lyckades gå upp 8.00, inte dåligt faktiskt då jag knappt sovit inatt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Superfin är du!

2010-08-24 @ 16:36:07
URL: http://nineetcetrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0