Min nya parfym.



Fick min favorit parfym av min favorit pojk, nämligen min fina pojkvän. Går och luktar på den hela tiden för jag tycker den luktar så himla gott. Han är en riktig prins den där killen jag har!

Under julhelgen lossnade också limmet på tråden som sitter på baksidan av mina tänder (som ska hålla tänderna på plats nu efter tandställningen). Eftersom vi inte kunnat åka till tandläkaren och fixa det då det vart stängt så har min ena framtand flyttat sig, som nu måste tillbaka på ett eller annat sätt. Får se om sättet vi försöker med nu funkar. Nu ser jag iaf fel i min munn hela tiden. Vilket jag säkert bara inbillar mig, men inte så kul eftersom jag var så himla nöjd. Vi får se hur det blir med det, på ett eller annat sätt så ska det ju fixas så :)

Kommentarer
Postat av: JENNY

Tack för anmälan! :D

2010-12-30 @ 12:48:04
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: Modemix

åh britneys parfymer alltså.

2011-12-01 @ 20:32:10
URL: http://modemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0