Jag vet att alla hatar det

Att man kan bli så ivrig över att vänta på ett paket man beställt hem. Beställde nämligen hem ett par saker ifrån nelly.com igår och jag längtar som en tok här hemma! Dock blir jag jäkligt sur faktiskt haha. När rean alltid lyckas komma dagen efter man köper något. Nu är det nämligen rea på det jag köpte och jag kunde fått en till sak jag egentligen ville ha för exakt samma pris, bajs eller? Ni får iaf se sakerna när det anländer :)



Hittade denna skönheten på min grannes facebook också, min lilla fina Acke!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Awww, vilken sötis hund!



Sv; Hmm, blev de fel färg på nåt du redan betalt? då kan du kontakta nellys kundservice, maila och säg vad som blivit fel så hjälper dom dig!



och om du lägger till med saker i din varukorg så behöver du inte betala mer frakt, det är alltid samma summa hur mkt du än köper :) om det var det du menade? :)

2010-07-21 @ 21:26:32
URL: http://ohstlin.se
Postat av: Amanda

Sv; Jahaa, du menade så :) Ja, om du beställer något mer direkt efter så lägger dom nog ihop med med ditt andra paket, annars får du ju det separat bara, kanske samma dag eller dagen efter, dom är ju jäkligt snabba på Nelly :) Men du har fri frakt 14 dagar efter du beställt, då du behöver inte betala mer frakt om du beställer igen efter du redan beställt & betalat en gång :)

2010-07-21 @ 21:53:14
URL: http://ohstlin.se
Postat av: Ika

jag beställde också igår, och idag skulle jag in på sidan och visa min kompis vad jag beställt. och så ser jag att det är fan billigare idag ;o man blir ju lite irriterad, men var ändå billigt :)

2010-07-21 @ 21:58:17
URL: http://emelieeriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0