Det dras till mig



Godmorgon gott folk. Igår blev det ingen uppdatering för då befann jag mig hela dagen i Göteborg med Sofia hela dagen.
Vi gick in i en riktigt farlig buktik där kläderna bara drog sig till mig och det slutade med att jag gick ut med 3 toppar, sicken tur att de var på rean. Tänkte iaf visa er topparna senare, nu ska jag fixa mer te och kanske någon frukost.

Även om det antagligen inte kommer vara någon som hojtar till här på min fråga, men är det något speciellt ni vill se här i bloggen? Visar jag er fel saker?

Kommentarer
Postat av: bbellahh

Jag gillar din blogg och det vet du<3 kanske mer text, mer berätta vad du gör/tänker/hur du mår ? : ) hihi puss älskling

2011-08-23 @ 18:48:10
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0