näst sista sommardagen



Idag var vi hemma hos min fina syster och firade att hon fyllde år. Det blev god bärpaj med vaniljsås till fika och det gick även att sitta ute, med jacka!
Imorgon är det sista dagen på denna sommaren om man ska se på vad månaderna säger och jag tycker faktiskt inte alls om det, Men det finns inget att göra åt och ju fortare det går över desto fortare blir det ju sommar igen.
Imorgon blir det även att se bio tillsammans med min pojkvän efter skolan och på torsdag är jag ledig och då blir det som det ser ut nu lite utgång med några fina ifrån klassen.

Nu ska jag se till så det iaf blir lite ordning och reda här i mitt rum, sedan ska jag hoppa i säng så jag kommer upp imorgon, det är nämligen 8.00 som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0