3 veckor, 3,5 veckor.



Det är sjukt hur fort tiden går. Efter helgen så är det endast 3 veckor kvar som jag jobbar och endast 3,5 veckor tills jag sitter i skolan igen. Jag längtar lite granna till skolan, att få träffa alla vänner igen som det inte blir av att man träffar på lovet. Det ska bli så kul att se dem igen, se hur bruna de blivit, ifall det ändrat om håret eller vad som helst, KULKULKUL!! Samtidigt trivs jag väldigt bra på jobbet och skulle inte tycka det var jobbigt om det var några veckor till, eftersom som sagt tiden rinner iväg. Idag har jag inte hunnit göra något annat vettigt än att ha handlat, lagat mat och ätit, fast vad gör det? Jag har fortfarande fått min trevliga dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0