13 juni 2011

Hejsan, det har vart tyst här några dagar och jag ska inte säga att jag inte hunnit för det är verkligen inte sant. Men jag kan iaf berätta vad jag gjort de senaste dagarna.
Vart på min kusins student, grannens 40års kalas, fått jobb för sommaren, åkt till min kärlek och lite saker däremellan. Jag kan också passa på att jag flera gånger om bytte kläder jag skulle ha på mig på studenten, de man bestämmer sig för stannar aldrig på.

Nu ska jag städa mitt rum lite för det är så stökigt just nu att man knappt kan ta sig fram. Något konstigt också är att golvet har någon sorts sugningskraft och suger till sig alla kläder jag äger, vad är det om då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0