3,2 ml



Idag på morgonen mellan 9-10 så hade vi skolavslutning i kyrkan. Man märkte hur lyckliga studenterna var då de klappade och jubblade efter varje sång och tal eller ska jag säga varje mening? Haha.
Nu har jag iallafall det som kallas sommarlov, det sista jag har också. Det ska tillbringas på jobbjobbjobb, fina sommarkvällar med vänner, lite party och lite chillidill + ett lite till ändå.

Senare på dagen tog jag, mamma och pappa bilen till Skövde, jag tog en snabbis in på h&m och köpte mig detta fina nagellack som gick på endast en guldpeng. Köpte ju ett sådant litet nagellack förra sommaren också och jag tycker det är kalas då jag gillar att variera nagellack väldigt mycket och behöver då inte en stor "flaska".
Iaf så gillar jag den här starka färgen, kanske till någon mildare färg på klädesplagget eller varför inte köra all in på de färgstarka? Det återstår att se, användas ska det iaf.

Kommentarer
Postat av: josephine

sv tack!

2011-06-18 @ 08:41:24
URL: http://twinblogg.blogg.se/
Postat av: simone

Snygg färg där! :)

2011-06-18 @ 14:58:19
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0