Linda Hallberg





Jag är lite avundsjuk på denna brud. 1. Hur snygg är hon inte då? 2. hur fina sminkningar som helst?

Hon har ju en snäll själ och lägger upp tutorials på sin blogg, men jag som suger på detta med smink får ju fasiken inte till det hur mycket jag än försöker? Vi ska inte prata om ögonskuggan, ännu mindre om eyeliner.
Jag vet inte riktigt, jag kanske får ta mig en kurs utav min fina vän Lisa eller helt enkelt sitta här dag ut och dag in i resten av mitt liv utan snygg sminkning.

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om James Franco? :)

Postat av: Syster

Tyvärr ska du ju inte vara hemma på midsommar annars hade vi kunnat sysselsätta oss med att få till en snygg make:)

2011-06-20 @ 00:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0