Vi beger oss



Tidigt på fredag morgon beger vi oss med bilen till Norge för att sedan ta ett flyg därifrån till Irland. Det ska bli kul och spännande. Vad jag hade tänkt, då vi bara får ha 10 kg packning med oss var är att ha på mig så mycket som möjligt och sedan dra på mig min långkjol över just då vi ska flyga så jag får med mig så mycket som möjligt haha.
Första gången jag flyger faktiskt och jag har en känsla att när vi väl är uppe i luften och åker lugnt så kommer hälften av korten vara ifrån flygplanets utsikt.

Kommentarer
Postat av: sofia

ha det bra vännen! <3

2011-05-04 @ 20:45:04
URL: http://myownhurricane.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Aw, Tack då :}

2011-05-04 @ 23:32:47
URL: http://ohstlin.se
Postat av: Anne-Lie

Ha det så roligt och så får vi höras av när ni kommer hem så får du berätta allt:) Ge lillebror en stor födelsedagskram från oss. Kram<3

2011-05-05 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0