E-e-erika



Sedan vi hördes sist så har jag faktiskt ätit popcorn, igår tryckte jag i mig en påse till body of proof, om det inte var criminal minds. Jag har också vart otroligt trött vilket har slutat med någon tupplur. Idag har jag skrivit skolarbete för fullt här hemma.

Tänkte ju faktiskt berätta historien om bilderna också. I och med att några i klassen inte har historia så blir det att man får håltimme istället, eller håltimmar kanske jag ska säga. Sisådär 2 timmar varje gång vilket inte är så kul. Jag och Rebecca fördrev tiden med att göra oss varsin bokstav i friggolit. Efter tredje försöket så gav vi faktiskt upp och fick nöja oss med vad vi hade tänkte vi. (Vi var nämligen inte riktigt vän med maskinen vi använder oss utav.) Inte nog med att jag inte blev nöjd så gick min bokstav av. Men kreativ som man är så satte jag ihop det med lite nålar och limm och nu står den faktiskt uppe efter många om och men, dock inget jag riktigt är stolt över men den står så fint där tillsvidare.

Kommentarer
Postat av: Maja

Oj, frigolit? Det var ju fint!!

2011-10-13 @ 18:51:50
URL: http://majaks.blogg.se/
Postat av: Anonym

fast jag tycker den blev skitsnygg?!?!?! från linnea get

2011-10-13 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0