Januari Februari Mars

JANUARI

JJag firade in det nya håret med ett gäng tjejer som jag tycker så mycket om. Det var knytkalas hos Lisa och allt var som detta skulle.

Jag åkte till Göteborg med Emma och träffade på finaste Maja för första gången efter mycket prat på internet, en så mysig tjej.
 
FEBRUARI

En nyhter utgång, för mig i vilket fall då det var jobb dagen efter men jag ville trots det följa med på en studentfest.

Vi fick hem våra studentmössor väldigt tidigt, vilket bekräftade mycket mer att det faktiskt var våran tur iår.

Jag överraskade min pojkvän att vara hemma hos honom när han slutade jobbet på alla hjärtans dag. Han var helt ovetande och blev chockad då vi trodde att vi inte skulle få ses.

Åt årets första jordgubbar.

MARS

Jag åkte till London med dessa tre damer.


Sedan hände det faktiskt inte så mycket mer i mars mer än skolan.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vad härligt med en tillbakablick!

2012-12-28 @ 18:41:35
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Maja

Sötaste du, vi måste träffad snart igen. Sjukt att det är ett år sedan <3 <3

2012-12-29 @ 13:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0