Skottdagen



Bilder från lisaplace och weheartit

Jag vill så mycket med mitt hår, ha platt, uppklippt, snebena, mittbena, inte uppklippt, långt, kort.
Fast skulle jag klippa av mig håret så skulle jag ångra det, så det har jag full koll på.
Dock är det jäkligt svårt, ibland vill jag ha mörkbrun med lite rött i, ibland bara en kall mörkbrun. Lite då och då vill jag även vara blond. Pågrund av detta velande har jag struntat i att färga/tona håret på ett tag.
Det är ju faktiskt lite härligt att slippa utväxt och veta att håret iaf mår något bättre utan regelbundet färgande, de måste de ju göra när jag inte färgat på ett år?
Äh, tillsvidare behåller jag det jag har och kanske kör på naturligt solblekt i sommaren, om solen visar sig tillräckligt mycket vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0