lista

1. Om du fick vakna upp som någon annan för en dag, vem skulle du vilja vara?
Michael Jackson skulle jag ju vilja vakna upp som för en dag. Tänk att vara den där poplegenden som återuppstod.

2. Vad är det mest romantiska du har gjort?
Oj vad svårt. Jag får väl säga när jag satte uppe ett tält helt själv inför min och Simona 2 års dag. När jag visade honom tältet och sa att där ska vi sova inatt och vattenmelonerna stod serverade. Då anade jag inte att det skulle bli så fruktansvärt kallt en sommarnatt, tur att jag inte sov där ensam.

3. När grät du senast?
Ja, det var nog igår. Såg ett avsnitt på youtube om en tjej som gjort bypass operation och kämpade för att gå ner i vikt då hennes pappa som stod henne väldigt nära förlorade kampen mot cancer.

4. När var senaste gången du skrattade högt?
Det var igår när jag såg på Fråga olle och de pratade om oralsex och en gäst klämde ur sig man vill ju ha hår i maten.

5. Vilken är din favoritstad i världen?
Oj herregud, jag älskar Göteborg. London är väldigt fint men inte alls i samma klass som Göteborg med vattnet, fiskmåsarna (som kanske inte är så trevliga i sig, men som gör staden väldigt fint). Man bara måste älska Göteborg.

6. Vilket lösgodis är alltid med i din påse?
Colaband, utan tvekan. Älskar godisar med colasmak, men att just banden är min favorit är att det också är sura.

7. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med hos dig själv?
Svår fråga, men jag gillar faktiskt konstigt nog mina händer, när mina naglar är fina vill säga.

8. När du blir kär – vad faller du för?
Ögonen, leendet och personligheten var iaf det jag föll för hos Simon.

9. Och vad tror du att andra faller för hos dig?
Det vågar jag inte säga, men jag är omtänksam. ;)

10. Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Det var nog faktiskt när jag handlade mjölk och andra nödvändigheter åt mamma.

11. Du är en superhjälte – vilken är din superkraft?
Utan tvekan skulle jag då välja att jag skulle gärna kunna flyga/teleportera mig. Skulle kunna rädda katter som fastnat i träd som i barnprogram men även utnyttja min superkraft när jag inte orkar gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0